sobota, 6 czerwca 2015

Social Media Book Tag

Social Media Book Tag



Pierwszy raz zobaczyłam ten tag na YouTubie. W tym tagu chodzi o to, aby do wybranych portali społecznościowych dobrać książkę.
1. Twitter, czyli twoja ulubiona krótka książka. 
,, Zostań, jeśli kochasz'' ~ Gayle Forman. Nie mam za dużo krótkich książek, więc wybór nie był trudny.






2. Facebook, czyli książka, którą każdy czytał i ty też pod wpływem presji.
 ,, Harry Potter'' ~ J.K. Rowling. Będę szczera. Nigdy nie zamierzałam czytać tej książki, ale pewnego dna coś mnie tknęło i postanowiłam wypożyczyć pierwszą część w bibliotece. Teraz cieszę się, że to zrobiłam, bo ta cała seria jest niesamowita.



3. Tumblr, czyli książka, którą przeczytałaś zanim była popularna.
 Jeszcze mi się nie zdarzyło coś takiego, ale jak coś takiego się wydarzę to na pewno o tym wspomnę.
 

4. MySpace, czyli książka, której nie pamiętasz czy ci się nie podobała.
,, Baśniobór '' ~ Brandon Mull. Było to bardzo dawno i nie pamiętam, ale myślę, że niedługo przeczytam ją jeszcze raz i sobie przypomnę.





5. Instagram, czyli książka która była tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.

,, Cyrk Nocy'' ~
Erin Morgenstern. Ta okładka jest śliczna, chyba nie muszę nic więcej dodawać.





6. YouTube, czyli książka której ekranizacje chciałabyś zobaczyć.
,, Rywalki'' ~Kiera Cass. I z tego co wiem to były już dwa podejścia i szykuję się trzeci, tak więc pozostaje nam czekać i trzymać kciuki, żeby się udało.















7. GoodReads ( polski odpowiednik to LubimyCzytać), czyli książka, którą mogłabyś polecić wszystkim.,, Gwiazd naszych wina '' ~ John Green. Książka jest cudowna i będę do niej wracać i to nie jeden raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz