sobota, 31 października 2015

Halloween Book Tag


 Halloween Book Tag




Z okazji Halloween postanowiłam, że zrobię razem z moim kuzynem, który bardzo mi pomaga mi w rozwijaniu tego bloga, goni mnie cały czas żeby powstały nowe posty. Kuzyn będzie oznaczony K, a ja literką B. Życzę wszystkim udanego Halloween.


1. Bohater, którym straszyłabyś innych.
B: Lord Voldemort z "Harrego Pottera"
K: Gollum ( Smigol) z "Hobbit" " Władca Pierścieni"


2. Bohater, który byłby w stanie zrobić ci halloweenowego psikusa.
B: Homer z  serii "Jutro"
K: Kili i Fili z " Hobbit"

3. Bohater, z którym pójdziesz na halloweenową imprezę.
B: Clary z serii "Dary Anioła"     
K: Johanna Mason z  trylogii " Igrzyska Śmierci "

4. Bohater, z którym obejrzałbyś straszny film.
B: Maxon z "Rywalek"
K: Percy Jakcson z serii " Percy Jakcson "

5. Bohater, który będzie próbował przejąć kontrolę nad światem w halloweenową noc.
B: Neferet z serii "Dom Nocy"
K: Coriolanus Snow z "Igrzysk Śmierci"
6. Bohater, któremu do twarzy  w strasznym przebraniu.
B: Dimitri Bielikov z "Akademi Wampirów"
K: Lucjusz Malfoy z " Harrego Pottera"
7. Bohater, który będzie bał się tej nocy wyjść z domu.
B: Caleb Prior z trylogii "Niezgodna"
K: Neville Longbottom z "Harrego Pottera"
8. Bohater, który z natury nie pasuje do przerażającego motywu Halloween.
B: Rosie z "Love, Rosie"
K: Kevin Lewis z "Dzieciaka"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz