środa, 14 października 2015

Alicja w Krainie Zombi

     Alicja w Krainie Zombi
 Autor: Gena Showalter    
Wydawnictwo: Harlequin 
Tytuł oryginalny: Alice in Zobieland



Alicja to normalna dziewczyna, która ma młodszą siostrę i kochających rodziców. Ojciec dziewczyny jest przewrażliwiony na punkcie potworów przez co dziewczyna musi zawsze wracać do domu nim zrobi się ciemno, nie może nocować u znajomych i  ciągle omijają ją szkolne imprezy. Bohaterka myślała, że jej ojciec ma paranoje i urojenia, przez które musi cierpieć cała rodzina. Jednak pewnego dnia dziewczyna zaczyna rozumieć dlaczego miała w życiu tyle zakazów. Ten dzień wydaje się być dla niej najgorszym dniem w życiu. W wypadku samochodowym Alicja traci oboje rodziców i swoją ukochaną siostrę oraz po raz pierwszy widzi potwory, których tak bardzo bał się jej ojciec. Jak dalej potoczy się życie Alicji? To już musicie sprawdzić sami. :) Książka zafascynowała mnie swoim tytułem, który był też jednym z powodów, dla których ją przeczytałam. Powieść ta zachwyciła mnie wartką akcją i emocjami, które temu towarzyszyły. Przy tej książce potrafiłam się śmiać co rzadko mi się zdarza oraz przeżywać smutne chwile razem z bohaterami. Relacje między bohaterami były zmienne. Poprzez fakt, że bohaterka straciła swoich najbliższych nie do końca potrafi sobie sama z tym poradzić. Alicja dużą pomoc ma w dziadkach, którzy chcą dla niej jak najlepiej. Poprzez całą książkę dziewczyna zyskuje znajomych, do których się przywiązuje, ale też traci, tych którzy są dla niej bardzo ważni. Wygląd książki nie jest powalający. Okładka jest brzydka. Na stronach książki są duże akapity, co lekko drażni podczas czytania. Ogólnie polecam wam tą książkę. Może ona się spodobać każdemu bez względu na typ literatury jaki lubią. Oceniam książkę 8/10. 
Dziękuję, że przeczytaliście i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Komentujcie czy czytaliście i czy wam też się podoba.


                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz