niedziela, 17 maja 2015

Book TMI Tag

         Book TMI Tag


     Hej!
    
   Postanowiłam zrobić blogowy Book TMI Tag. Zajmie mi to dużo czasu, bo pytań jest aż 42, ale od kiedy zobaczyłam ten tag to od razu wiedziałam, że muszę go zrobić.

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?

Zdecydowanie są to Nocni Łowcy z ,,Darów Anioła'', ale taką jedną to Isabelle Lightwood, bo ona zawsze wiedział co, kiedy i jak ma się ubrać.

2. Twoje książkowe zauroczenie.

Jace z ,,Darów Anioła''. Tu chyba nic więcej nie muszę dodawać.

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a później ją znienawidziłaś?


Eric z serii Dom Nocy.

4. Najgrubsza  książka na twojej półce.
5. Najcięższa książka na twojej półce.
 Napisałam to razem, bo w moim przypadku to ta sama książka.



6. Czy masz jakieś książkowe plakaty?Mam plakat ,,Rywalek'', co bo był razem z książkami, ale nie mogę go nigdzie znaleść. Jak znajdę to dodam zdjęcie.



7. Czy masz jakąś biżuterię związane z książką?

Niestety nie mam, ale bardzo chciałabym broszkę z kosogłosem i od dłuższego czasu myślę nad tym żeby ją kupić.

8. Para książkowa, której kibicujesz.



Chyba każda para, którą jak dotąd spotkałam, ale taką najbardziej to Peeta i Katnis z ,,Igrzysk Śmierci''.

9. Ulubiona seria książek

.Po prostu ,, Igrzyska Śmierci''.

10. Ulubiony soundtrack z ekranizacji książki.Kocham soundtrack z ,, 50 twarzy Greya''. Muzyka to jedyne co wyszło w tym filmie, ale wyszło tak, że słucham tej muzyki w kółko i w kółko.

11. Książkowa historia, której chcesz kontynuacji.



,, Dary Anioła'' i ,, Harry Potter''

12. Ulubiona powieść jedno tomowa.,, Love, Rosie ''

13. Od kiedy czytasz książki?Od kiedy nauczyłam się czytać, a tak na dużą skalę to od pierwszej klasy gimnazjum.

14. W którym domu Hogwartu jesteś?

Rawenclaw.

15. Jakość, której szukasz w książce.Nienawidzę śnieżnobiałych kartek, sztywnych grzbietów i małej czcionki.



16. Ulubiony cytat z książki.

,, Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń.'' ~ John Green ,,Gwiazd naszych wina''17. Ulubiona okładka książki.






18. Akcja czy romans? Romans.

19. Gdzie idziesz, gdy w książce dzieją się smutne momenty?



Zostaje tam gdzie czytam.

20. Jak długo zajmuje ci skończenie książki?


To zależy od grubości książki i tego jakie mam lekcje, bo na wszystkich nie da się czytać.


21. Ile trwa twój kac książkowy?
  
Moje kace książkowe trwają dopóki nie zacznę innej książki.

22. Najmniej lubiana książka.

,, Nevermore cienie'' mnie mocno zawiodły. Pierwsza część nawet mi się podobała, ale druga wszystko zniszczyła.


23. Co cię zachęca w postaci?


 Podoba mi się kiedy postać wie czego chce, kiedy jest odważna i tajemnicza, a i jeszcze kiedy ma cięty język.

24. Co cię odrzuca w postaci?



Kiedy jest niezdecydowana, kiedy marudzi.

25. Przerażająca książka.

,, My, dzieci z dworca zoo'' ta książka jest lekturą w gimnazjum ( przynajmniej u mnie) i jeśli mam być szczera to co mnie tak najbardziej w niej przeraziło to to, że była na faktach. 

26. Ostatnia książka, która sprawiła, że się popłakałaś.



 Ja nie płacze kiedy czytam książki.

27. Ulubiony tytuł książki.



 Nie mam ulubionego tytułu, bo jeśli bym dodała to byłoby to z sentymentu do kiążki i byłoby to ,, Gwiazd naszych wina''.

28. Ostatnia książka, którą przeczytałaś.,, Istoty Ciemności''

29. Książka, którą obecnie czytasz.,, Istoty chaosu'' . Tak, jestem na etapie Kronik Obdarzonych.

30. Ostatnia książkowa adaptacja, którą obejrzałaś.Pewnie was nie zadziwię tym, że napisze, że są to ,, Piękne Istoty'', które nie za bardzo mi się podobają, ale skończyłam czytać ,, Piękne Istoty'' to chciałam porównać i książka była o wiele lepsza.

31. Książkowa postać, z którą zawsze chciałaś porozmawiać.Hazel z ,, Gwiazd naszych wina''.

32. Autor, z którym zawsze chciałabyś porozmawiać.

Cassandra Clare

33. Ulubiona przekąska podczas czytania.Suszone owoce.

34. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć.



Świat Nocnych Łowców

35. Książkowy świat, w którym nie chciałabyś żyć.

Świat ,,Igrzysk Śmierci''

36. Ostatni raz kiedy powąchałaś książkę.

W poniedziałek, bo dostałam nową książkę i musiałam powąchać.

37. Dziwne sposoby obrażania w książkach.,,Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica''

38. Czy tworzysz własne teksty?

Tak i zastanawiałam się nad tym czy je tu opublikować.

39. Ulubiony magiczny przedmiot.

Stela albo różdżka.

40. Twoje miejsce w drużynie quidditchu.

Chciałabym być szukającym, ale żeby moja drużyna wygrała to siedziałabym na trybunach.

41. Piosenka, którą łączysz z jakąś piosenką.Beth Crowley - Wrrior

42. Jak dużo książek posiadasz?

Równo 90. 


To by było na tyle. Trochę skróciłam ten tag, bo oryginalnie ma 47 pytań. co jakiś czas będę wstawiała takie tagi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz