piątek, 15 maja 2015

O co tu chodzi.


        Hej! 


Nazywam się Magda i kocham książki. Długo się zastanawiałam nad tym czy założyć bloga. Wiem, że zajmuje dużo czasu (którego mam bardzo mało) i trzeba wrzucać posty regularnie, (tak, jestem zapominalska) ale od czego są wyzwania. Chcę się z Wami podzielić co warto czytać, ( co mi się spodobało) a czego nie. Oczywiście każdy może mieć inne zdanie o danej książce, ale zawsze mogę Wam nieco pomóc. Nie jestem profesjonalną recenzentką, (co chyba widać po tym jak piszę) ale chciałabym nieco przybliżyć wam książki. Jeśli nie wiecie czy chcecie daną książkę przeczytać czy nie, możecie  przeczytać nieco o niej tutaj. Na wstępie chcę zaznaczyć, że nie mam wielu książek. W tym momencie mam ich tylko 90 co w porównaniu z innymi blogerami jest mało. Staram się ją powiększać i jak na razie mi to wychodzi. I znajdą się na tym blogu recenzje większości książek z mojej biblioteczki. Większości, bo są to książki, które wszyscy znają, nawet ci, którzy ich nie czytaliDo założenia bloga zainspirowały mnie inne blogi oraz to, że mogę pokazać innym coś z mojego punktu widzenia. Dla mnie jest czymś niezwykłym móc tworzyć coś co może przeczytać wielu ludzi i może im to się podobać. Jeśli chodzi o gatunek, w którym gustuje, to problem jest jeden - nie mam ulubionego gatunku literackiego. Jeśli nadarzy się książka, która wydaję się warta przeczytania to ją po prosu czytam.  Dlatego też mile widziane są podpowiedzi jakie książki są warte przeczytania. Wiem, że wszystko jest tak chaotycznie napisane, ale jest godzina 22:35 i mój mózg się wyłączył. Tak, więc zapraszam wszystkich do czytania mojego bloga. Piszcie swoje propozycję książek, poprawiajcie mnie jeśli popełnię błędy i jeśli blog wam się spodoba pokażcie go swoim znajomym byłabym wam bardzo wdzięczna. Pierwsza recenzja pojawi się już niedługo.